denize

började läsa en blogg som jag följde slaviskt förut.
slutade läsa hennes blogg i typ april & nu har jag läst igenom sen i juli, då hon flyttade med sina barn till spanien :)
är så himla avensjuk på henne.
men hon är värd det, hon är 22 år & ensamstående med barnens pappor som inte verkar bry sig.
bryr sig om barnen gör dom såklart men dom verkar inte vara en familjefar om man utgår från bloggen.
sen skriver hon såklart inte varför det är som det är (vad jag har läst) & förklarar inte så mycket & det är ju klart, man vill väl inte att att okända läsare ska veta ens allra privata saker.
fatta att ha möjligheten att flytta utomlands med två barn.
folk tror ju att livet är över bara för man skaffa barn.
läs hennes blogg så motbevisar hon er :)
nu ska jag inte prata om henne mer, men det är värt att läsa hennes blogg.
http://www.alltforforaldrar.se/denize/.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0