Hem

Inatt åker vi hem. Mår lite dåligt över det. Men jag ska fan flytta till ett varmare land nästa år, kanske norge. Haha nej. Hit skulle vara bra, måste bara lära mig turkiska först. Haha så jag kan fatta vad alla turkar pratar om. Man blir ju så nyfiken, haha. Sitter på restaurangen där erikas kille jobbar, som vanligt alltså. Han körde runt oss i hans bil igår och visade alanya. Upp till typ någon borg på berget och fy fan vad fint det var på kvällen med alla lampor. Fick se hur dom gör när dom skickar folk till armén, alltså typ deras fest för den som åker. Dom stod och dansade och sjöng haha. Gulligt. Somnade vid fem inatt, klev upp typ tio och gick och la oss vid poolen och sov :) ne nu ska jag vara social. Hörs väl i sverige. Eller kanske inte. Såg att stefan liv hade dött i en flygkrasch :( /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0