Mamma och pappa

Idag kom mamma, pappa, roffe och maria på besök. :) väldigt trevligt. Något som var mindre trevligt var att jag har legat bakis hela dagen. Var vid poolen i typ en timme sen var jag tvungen att gå upp på rummet, haha. Har fan skrattat hela dagen, hände en sån sjukt rolig men äcklig grej idag. Haha dör ju bara av att tänka på det! Jag och erika satt på vår balkong så började vi skratta så erika spydde och jag klarade inte av att höra det så jag började oxå spy, sprang på toa och erika kom efter så stod vi där och spydde tillsammans. Haha har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Lätt det roligaste på hela resan! Nu ska jag vara social med alla turkar som sitter vid vårt bord. /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0