oj

min helg har varit super bra tycker jag.
min hemlighet var att vi, några tjej i klassen hade en överrasknings fest för charlotte som fyller 18 på tisdag!
suuper kul, glömde dock min älskade kamera hemma, med dom andra hade så jag ska tvinga dom att skicka lite bilder ;)
charlotte hade som tur var inte misstänkt någonting alls :D
vi åt middag, drack lite vin, sjöng singstar & bara prata. :)
sen kom jockes pappa & hämta mig så åkte jag till jockos & sov som en stock.
tills imorse då jag vakna kvart över tio & kunde fan inte somna om.
såg filmen jag saknar dig, så ovärd :(
hade sånna höga förväntningar eftersom jag läst boken som var huur bra som helst! :(
blev lite ledsen faktiskt.
nu ska jag nog tvinga jocke & sen någon braaa film.
dom två sista han har valt sög ju.
& den jag valde idag sög ju oxå.
så nu ska jag se en bra film, haha.
/e

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Blev verkligen en surprise! :D hade hur kul som helst! <3

2011-09-26 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0